ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ // ΣΕΜΙΝΑΡΙA

Η Ρούλα Πατεράκη γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, ενώ ζει και εργάζεται στην Αθήνα. Απόφοιτος της Αγγλικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του ΑΠΘ, σπούδασε θέατρο στη Δραματική Σχολή του Κυριαζή Χαρατσάρη και υπήρξε μέλος του επαγγελματικού θιάσου Ελεύθερο Θέατρο. Ιδρυτικό μέλος του Θεατρικού Εργαστηρίου Θεσσαλονίκης, ίδρυσε η ίδια κατόπιν την Επιθεώρηση Δραματικής Τέχνης (1978-1985), μια διπλή δομή Δραματικής Σχολής και Επαγγελματικού Θιάσου στη Θεσσαλονίκη, όπου σκηνοθέτησε και πρωταγωνίστησε σε έργα των Στόππαρντ, Μπέκετ, Μπρεχτ, Ίψεν κ.ά. Παράλληλα, δίδαξε στην Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης της Επιθεώρησης. Το 1990, ίδρυσε το Δραματικό Θέατρο «Ρούλα Πατεράκη» με έδρα την Αθήνα και ανέβασε έργα μεγάλων κλασικών αλλά και σύγχρονων συγγραφέων (Ζενέ, Στρίντμπεργκ, Κέην, Προυστ, Μπέρνχαρντ, Μ. Φάις, Δ. Δημητριάδη, Γ. Πάνου, Γ. Βέλτσου κ.ά.), σε μερικά από τα οποία επίσης πρωταγωνίστησε. Έχει εργαστεί ως ηθοποιός σε πολλούς θιάσους ερμηνεύοντας, μεταξύ άλλων, πρωταγωνιστικούς ρόλους, όπως τη Ρεβέκκα Βεστ στο Ρόσμερσχολμ του Ίψεν, σε σκηνοθεσία Α. Αντύπα, τη Μαργαρίτα Γκωτιέ στην Κυρία με τις καμέλιες του Α. Δουμά, σε σκηνοθεσία Π. Ζούλια ή τη Μόλλυ Μπλουμ στο ομώνυμο έργο του Τζαίημς Τζόυς, σε σκηνοθεσία Λ. Μελετοπούλου. Σκηνοθέτησε επίσης έργα των Ίψεν, Σω, Κολτές, Ντοστογιέφσκι, Φασμπίντερ, Γουλφ, Τζόυς κ.ά., σε πολλά ελεύθερα θέατρα (Οδού Κεφαλληνίας, Αθηνών, Αλίκη, Τζένη Καρέζη, Φούρνος, Από μηχανής κ.ά). Το 2008, σκηνοθέτησε την παράσταση Στο Βυθό του Μαξίμ Γκόρκι στην Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, ενώ διασκεύασε και ανέβασε την παράσταση Οιδίπους (Τύραννος και Επί Κολωνώ) με το Εθνικό Θέατρο στην Αρχαία Επίδαυρο. Tο 2009, σκηνοθέτησε και ερμήνευσε τη Σονάτα του Σεληνόφωτος για τους Μονολόγους από την Τέταρτη Διάσταση στο Φεστιβάλ Επιδαύρου. Το 2005 τιμήθηκε με το Βραβείο «Κάρολος Κουν», για την ερμηνεία της στον Φιλόσοφο του Γιάννη Πάνου και το 2009, κέρδισε το Βραβείο «Κάρολος Κουν» σκηνοθετώντας το Puerto Grande του Μάνου Λαμπράκη. Στον κινηματογράφο συμμετείχε στις ταινίες: Το μόνον της ζωής μου ταξείδιον, σε σκηνοθεσία Λ. Παπαστάθη και Τρεις στιγμές του Π. Σεβαστίκογλου. Η πρώτη της εμφάνιση στο θέατρο έγινε σε ηλικία δέκα ετών, στη Θυσία του Αβραάμ, στο ρόλο του Ισαάκ. Ο πιο πρόσφατος ρόλος της είναι η Αδελφή Αλοϋσιους στην Αμφιβολία του Πάτρικ Σάνλευ σε σκηνοθεσία Απόλλωνα Παπαθεοχάρη και η τελευταία σκηνοθεσία της είναι η Επίκληση της γοητείας του Γιάννη Μαυριτσάκη. Τιμήθηκε με το μεγάλο βραβείο «Μαρίκα Κοτοπούλη».

Η Τζωρτζίνα Κακουδάκη είναι θεατρολόγος, σκηνοθέτης.΄Εχει διδάξει  «Διδακτική του Θεάτρου» στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πάτρας (2004-2007) και «Εμψύχωση κούκλας στο Νηπιαγωγείο» στο Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης  Βόλου και το Διδασκαλειο Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Αθηνών (2007-12). Έχει διδάξει Θεατρική Αγωγή στην Α΄βάθμια και Β΄βάθμια Εκπαίδευση, στο Καλλιτεχνικό Γυμνάσιο/ Λύκειο Γέρακα, στο ΣΔΕ Φυλακών Κορυδαλλού, σε πλήθος δημοσιών ΙΕΚ (από το 2002-2012) και σε διεθνή προγράμματα παιδαγωγικής μέσω του θεάτρου (με τελευταίο το πρόγραμμα της ΄Υπατης Αρμοστείας και του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 2015). Διδάσκει Ιστορία/ Δραματουργία Θεάτρου στη Δραματική Σχολή του Ωδείου Αθηνών και στη δραματική σχολή Πράξη Επτά. Έχει  διευθύνει βιωματικά θεατρικά εργαστήρια σε πανεπιστημιακά φεστιβάλ θεάτρου στο Βέλγιο, Λιθουανία, Λευκορωσία, Πολωνία, Γερμανία, Αίγυπτο, Μεξικό, Λίβερπουλ.  Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης και του Αρχείου του Εθνικού Θεάτρου (1997- 2004). Συν-συγγραφέας του Βιβλίου «Θέατρο- Θεατρική Αγωγή» του ΙΔΕΚΕ, 2007 και «Διαδρομές Βιωματικής Μάθησης», εκδ. Κέδρος, 2011. Έχει συντάξει τους Οδηγούς Σπουδών των Καλλιτεχνικών Σχολείων για τα μαθήματα Σκηνοθεσία Θεάτρου και Αισθητική/Σκηνοθεσία Κινηματογράφου του ΙΕΠ (2015). Έχει σκηνοθετήσει τις παραστάσεις για νέους Μετά τον Αφρό 2009 (Youth Festival, Θέατρο Χώρα), Tζακ Θορν Ρισπέκτ /Θάβοντας τον αδελφό σου στο πεζοδρόμιο 2010 (Θέατρο Χώρα), Αριστοφάνη Όρνιθες 2011, Σαίξπηρ Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας 2012, Γκαίτε Φάουστ 2013, Σοφοκλή Αντιγόνη 2014-16, Aριστοφάνη Νεφέλες, 2016, Ευριπίδη Ελένη, 2018 και εξής (στο Θέατρο Νέου Κόσμου και σε σχολεία Β Βάθμιας Εκπαίδευσης) και περιπατητικές παραστάσεις όπως Δημόσιο Σήμα/ Επιτάφιος του Περικλή, Ιχνη- η αναζήτηση του Πυθαγόρα. Έχει συνεργαστεί ως δραματουργός σε πλήθος παραστάσεων (πάνω από 30) θεάτρου και χορού. Έχει διοργανώσει πλήθος φεστιβάλ Νέων Δημιουργών σε συνεργασία με διάφορους οργανισμούς και θέατρα. Από το 2016 ήταν υπεύθυνη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου και υπεύθυνη του καλοκαιρινου σχολείου για ηθοποιούς «Λύκειο Επιδαύρου». Το 2021 ήταν η καλλιτεχνική υπεύθυνη του "Θερινού Μαντείου" στην Δωδώνη.

.

 

ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ

Γεννήθηκε στον Πειραιά. Απόφοιτος της Σχολής Αρχιτεκτόνων του ΕΜΠ, και της Σχολής Θεάτρου Βεάκη. Από το 1984 έως σήμερα, έχει συνεργαστεί ως ηθοποιός περίπου σε 80 παραστάσεις, με σκηνοθέτες κυρίως τους Λ. Βογιατζή, Γ. Χουβαρδά, Ν. Χαραλάμπους, Ν. Μαστοράκη, Β. Παπαβασιλείου, Ν. Κοντούρη, Θ. Μοσχόπουλο, Κ. Τσιάνο, Σ. Λιβαθινό, Σ. Φασουλή, Ε. Θεοδώρου, Α. Καραζήση, καθώς και τους Μ. Λυμπεροπούλου, Σ. Ντουφεξή, Ν. Καραθάνο, Τ. Βουτέρη, Κ. Ευαγγελάτου, Β. Θεοδωρόπουλο, Heinz-Uwe Haus, Mark von Henning, Olivier Py, Ludovic Lagarde, Ejrik Stube, Albrecht Hirche, Sara Caldwell, Ρ. Μάνου, Δ. Έξαρχο, Ν. Αρμάο, Γ. Καραχισαρίδη, Ν. Σακαλίδη, Σ. Τσακίρη, Κ. Σπανού, Ρ. Γεωργιάδου, Γ. Ρήγα, Μ. Μαρμαρινό, Ι. Βουλγαράκη, Δ. Καραντζά, Θ. Παπακωνσταντίνου, Γ. Παλούμπη, Μ. Κάλμπαρη, Κ. Μαρκουλάκη.
Από το 2002 ακολουθεί παράλληλα σκηνοθετική πορεία. Έχει σκηνοθετήσει 21 παραστάσεις, κυρίως για το Φεστιβάλ Αθηνών, το Θέατρο Αμόρε και το Θέατρο Τέχνης, αλλά και για το Εθνικό Θέατρο, τα θέατρα Πόρτα, Οδού Κεφαλληνίας, Σφενδόνη, Θησείο, Δημήτρης Χορν, Από Μηχανής, και τη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση. Υπήρξε δύο φορές υποψήφιος για το Βραβείο Σκηνοθεσίας «Φώτος Πολίτης» του Θεατρικού Μουσείου.
Έχει μεταφράσει για τη σκηνή 9 έργα του Σαίξπηρ, καθώς και έργα των Καλντερόν, Μαριβώ, Λαμπίς, Τ. Ουίλιαμς, Τζ. Κ. Όουτς, Πώλα Βόγκελ, Ντέιβιντ Γκρεγκ, Μάικ Κέννυ.
Από το 2003 διδάσκει Υποκριτική σε δραματικές σχολές, μεταξύ των οποίων στη Σχολή του Εθνικού Θεάτρου.

 

ΘΕΜΗΣ ΠΑΝΟΥ

Ο Θέμης Πάνου γεννήθηκε στην Κωνσταντινούπολη. Είναι ηθοποιός και διδάσκει στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, απ’ όπου αποφοίτησε, και στη Δραματική Σχολή του Δήμου Αγίας Βαρβάρας. Σταθερός συνεργάτης του Εθνικού Θεάτρου από το 2000. Έπαιξε σημαντικούς ρόλους σε σκηνοθεσίες των περισσοτέρων Ελλήνων σκηνοθετών του θεάτρου.

Το 2009 τιμήθηκε στο Φεστιβάλ Δράμας με τη διάκριση Καλύτερης Ανδρικής Ερμηνείας για την ταινία της Ελευθερίας Αστρινάκη Μια νύχτα μαζί και το 2013 με το βραβείο Coppa Volpi Καλύτερου Ηθοποιού στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας για την ταινία του Αλέξανδρου Αβρανά Miss Violence.

Εχει μεταφράσει απο τά ελληνικά στά τουρκικά τά έργα: Ιχνευτές του Σοφοκλή για την παράσταση σε σκηνοθεσία Δ. Αβδελιώδη στο Φεστιβάλ Σμύρνης τό 2010, Φιάκας του Δ. Μισιτζή. Από τά τουρκικά στά ελληνικά τήν τριλογία Ο Μίδας τού Güngör Dilmen.

Κείμενά του έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά Κινστέρνα, Νά ένα μήλο. Τα αφηγήματα με τον τίτλο Αιφνιδίως εκδόθηκαν από τις εκδόσεις Το Ροδακιό.

Γεωργία Παΐζη

Η Γεωργϊα Παΐζη εκπαιδεύτηκε στην τεχνική Alexander (3ετής εκπαίδευση, πιστοποίηση STAT), σπούδασε χορό με το Independent Dance (ΜΑ Creative Practice - Dance Professional, Trinity Laban Conservatoire of Music & Dance, βραβείο TLDA, υποτροφία Gill Clarke) και μελέτησε ανατομία (CCST) στο Λονδίνο, καθώς και θεατρολογία (Θεατρικών Σπουδών, ΠαΠελ) και θεωρία του χώρου (ΜΑ Σχολή Αρχιτεκτόνων, ΕΜΠ) στην Ελλάδα. Η εκπαιδευτική της δραστηριότητα κινείται σε δύο κατευθύνσεις: τη σωματική εκπαίδευση του ηθοποιού, και την εφαρμογή της μεθόδου Alexander ως τεχνικό υπόβαθρο στον αυτοσχεδιασμό στον σύγχρονο χορό. Διδάσκει σταθερά και σεμιναριακά: Σχολή Θεάτρου ΔΗΛΟΣ (από το 2017), Σχολή Χορού Άννας Πέτροβα (2017), Ωδείο Φίλιππος Νάκας (2018), Μουσικό Χωριό 2018, ΑΒΓΟ του Μουσικού Χωριού (2018, 2019), Chisenhale Dance Space (Λονδίνο, από το 2015), DOCK11 (Βερολίνο, 2018), Tanzfabrik (Βερολίνο, 2019), Akropoditi DanceFest 2019.

Η Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Βέροια, όπου ασχο-λήθηκε με τη ρυθμική αγωνιστική γυμναστική για 10 χρόνια. Το 2003 αποφοί-τησε από την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης στην Αθήνα.Η δουλειά της έχει επηρεαστεί από την ενασχόλησή της με τους παραδοσιακούς ελληνικούς χορούς και την κινέζικη πολεμική τέχνη του tai chi chuan.
Έχει συνεργαστεί με μερικούς από τους πιο σημαντικούς χορογράφους παγκοσμίως, όπως ο Akram Khan, Wim Vandekeybus/ Ultima Vez, Roberto Olivan, RootlessRoot, Jukstapoz. Έχει ταξιδέψει και χορέψει σε σκηνές και φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο.

Έχει εργαστεί ως rehearsal director υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Akram Khan για το Βασιλικό Μπαλέτο της Δανίας, το Sadler’s Wells και το NYDC, την Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης.
Από το 2012 έχει αρχίσει να εξερευνεί τη δική της χορογραφική οπτική με τα έργα ‘Henshin’, ‘Dear Michael’ & ’Lapses of Light’- μαζί με τον μουσικό/συνθέτη Κώστα Μακρυγιαννάκη, ’Looking forward to meeting’, ‘Mind the Heart’, Hyp-nos’, ‘blue dot’.
To 2018, μαζί με τον μουσικό/συνθέτη Panú δημιουργούν το ντουέτο ‘kó-ka&panú’. Τα έργα τους, ’in case of loss’, ‘evil unicorns*-based on a false story’, έχουν παιχτεί στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Το τρίτο τους έργο, με τίτλο ‘ὕλη’ θα κάνει την πρεμιέρα του τον Αύγουστο του 2020 στο 26ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
Η Κωνσταντίνα διδάσκει στην Ελλάδα και το εξωτερικό συνεργαζόμενη με Φεστιβάλ, ομάδες, επαγγελματικές σχολές όπως Deltebre Dance Festival (Spain), El Danseu (Spain), SEAD /Salzburg Experimental Academy of Dance (Austria), Danish Royal Ballet (Denmark), Sadler’s Wells (UK) for NYDC/National Youth Dance Company, Skånes Dansteater (Finland), Tainan University of Fine Arts (Taiwan), Aakash Odedra Dance Company (UK),Κρατική Σχολή Ορχηστικής Τέχνης (Αθήνα) κλπ.

ΑΛΕΚΟΣ ΚΥΡΑΡΙΝΗΣ

Γεννήθηκε το 1976 στην Αθήνα και μεγάλωσε στον τόπο καταγωγής του, την Τήνο.

Εργάστηκε με τον μαρμαρογλύπτη πατέρα του Γιάννη Κυραρίνη από την ηλικία των έντεκα ετών μέχρι και την εισαγωγή του στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας το 1997.Φοίτησε στην ΑΣΚΤ από το 1997 έως και το 2003, με καθηγητή τον Γιάννη Ψυχοπαίδη. Έχει εικονογραφήσει τα βιβλία , (Ημερολόγιο Ομίλου ALPHA 2003), Επαληθεύοντας τη νύχτα,(Δημήτρης Αγγελής, Νέος Αστρολάβος / Ευθύνη,

Αθήνα 2011), Encima del subsuelo /Πάνω απ΄το υπέδαφος (Κώστας Βραχνός, περιορισμένη έκδοση, Αθήνα 2012), Τεύχη 1,2,3 περιοδικού «Νέα Ευθύνη» Σταλάγματα από τα κεραμίδια (Ιερομόναχος Αντώνιος Ρωμαίος, Εν πλω Αθήνα 2015), Τεύχος 1 περιοδικού «Ανθίβολα». Συνεργάζεται με το περιοδικό «Φρέαρ» και με τον πολιτιστικό χώρο «Baumstrasse».

Έχει εκδώσει ένα μικρό δοκιμιακό βιβλίο για τη ζωγραφική με τίτλο «Οι ερωτήσεις της Νεφέλης», Μικρός Αστρολάβος/Ευθύνη, Αθήνα 2011.

Έχει συμμετάσχει σε ομαδικές εκθέσεις στην Ιταλία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, την Αυστρία, την Πολωνία, τη Ρουμανία, τη Γαλλία και την Ισπανία.

 

ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ

2017 «Αγγελοφάνεια» Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, Αθήνα (επιμέλεια Γιώργος Μυλωνάς).

2017 «24 σκηνές της Αποκάλυψης» Ευριπίδης Gallery, Αθήνα (επιμέλεια Μάριος Teriade Ελευθεριάδης).

2016 «Φως- Ζωή» , σε συνεργασία με τον ποιητή Δημήτρη Αγγελή, Ελληνοαμερικανική Ένωση, Αθήνα, (επιμέλεια Λουίζα Καραπιδάκη).

2015 «Κατά φύσιν» , Φεστιβάλ Τήνου, σχολείο Αρνάδου, (επιμέλεια Θέμης Ροδαμίτης).

2015 «Παθοκτονία», Theorema Art Gallery Βρυξέλλες,(επιμέλεια Λουίζα Καραπιδάκη).

2014 “Barcelona Calling”, Aliquando at Hidden Factory, Βαρκελώνη.

2013 «Καρδία Νήφουσα», Γκαλερί Citronne, Πόρος (επιμέλεια Τατιάνα Σπινάρη).

2013 «Άνω», Πινακοθήκη Γιώργου Ν. Βογιατζόγλου, Νέα Ιωνία, Αθήνα.

(επιμέλεια, Λουίζα Καραπιδάκη).

2011 «Άνω», Ιερά Μονή Ιεράς Καρδίας του Ιησού, Εξώμβουργο, Τήνος.

2010 « Άγγελος και Δράκος», Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα. Παρουσίαση βινιετών

των τριών πρώτων τευχών του περιοδικού «Νέα Ευθύνη», η οποία

συνδυάστηκε με την επίσημη παρουσίαση του περιοδικού.

2010 «Άγγελος και Δράκος», Χώρος Τέχνης 24, Αθήνα.

2007 «Άγγελος και δράκος», Γκαλερί Έκφραση Γιάννα Γραμματοπούλου, Αθήνα.

2003 Αλέκος Κυραρίνης , Γκαλερί Έκφραση Γιάννα Γραμματοπούλου, Αθήνα

H Μιράντα Τερζοπούλου είναι εθνολόγος, πρώην βασική ερευνήτρια στο Κέντρο Έρευνας της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών.

Γνώρισε καλά πολλές περιοχές της Ελλάδας ταξιδεύοντας πολύ, ερευνώντας και καταγράφοντας. Έχει καταγράψει και μελετήσει πολλές εκδηλώσεις και μορφές του λαϊκού πολιτισμού και ιδιαίτερα της παραδοσιακής μουσικής και των λαϊκών τελετουργιών δουλεύοντας με διάφορες εθνοτικές, γλωσσικές, θρησκευτικές ομάδες εντός και εκτός Ελλάδας. Ηχογραφεί και βιντεοσκοπεί ό,τι είναι απαραίτητο για την ερευνά της, έχοντας συγκροτήσει ένα σημαντικό αρχείο σπάνιου οπτικοακουστικού υλικού.

Αντικείμενο της έρευνάς της είναι κυρίως οι λαϊκές τελετουργίες γύρω από θηλυκές ιερές μορφές και γενικότερα ο κόσμος των συμβόλων γύρω απ’ τη γυναίκα στις αφηγήσεις και το τραγούδι. Επίσης, η μουσική ως δομικό στοιχείο των εθιμικών τελετουργιών και ως κώδικας επικοινωνίας, τα συμβολικά συστήματα, η αφηγηματικότητα, η θέση της γυναίκας, οι περιθωριακές και αποκλεισμένες ομάδες.

Έχει δουλέψει για τους Έλληνες Ρομά, χριστιανούς και μουσουλμάνους, και έχει συγγράψει το εκπαιδευτικό εγχειρίδιο: Οι Τσιγγάνοι στην Ελλάδα. Ιστορία – Πολιτισμός. Αθήνα 1996, β΄ 2001, έκδ. Υπουργείο Παιδείας - Γ.Γ.Λαϊκής Επιμόρφωσης.

Έχει επίσης κάνει μακροχρόνια έρευνα για την μουσουλμανική ετεροδοξία (αλεβισμό, μπεκτασισμό, σουφισμό) στη Θράκη και την Τουρκία την οποία έχει παρουσιάσει στα πρώτα διεθνή συνέδρια που πραγματοποιήθηκαν γύρω από τα θέματα αυτά.

Εργάστηκε ως υπεύθυνη ομάδας σε σχετικά με τα ενδιαφέροντα και την εμπειρία της ερευνητικά προγράμματα, όπως:

• Ερευνητικά Προγράμματα «Θράκη» και «Ανατολική Μακεδονία» του Συλλόγου «Οι Φίλοι της Μουσικής» για την καταγραφή, μελέτη και προβολή της μουσικής και χορευτικής παράδοσης της Βόρειας Ελλάδας (1995-2004)

• Πρόγραμμα καταγραφής των μουσικών δρώμενων του βορειοελλαδικού χώρου του Πολιτιστικού Ιδρύματος Ομίλου Πειραιώς (2000-2004)

• Το ελληνο-τουρκικό Πρόγραμμα «Discussing Europe on the Banks of Maritza River: Thrace as a European Cultural Space [Συζητώντας στις Όχθες του Έβρου: η Θράκη ως Ευρωπαϊκός πολιτισμικός χώρος] (2007-2008).

• Πρόγραμμα Δημιουργίας Αρχείου Πολιτιστικής Κληρονομιάς Λήμνου (2002-)

Έχει κάνει πολλές ανακοινώσεις σε συνέδρια, μαθήματα, σεμινάρια, διαλέξεις, δημοσιεύσεις σχετικά με όλα τα παραπάνω θέματα. Επίσης, έχει συμμετάσχει σε εκδόσεις δίσκων παραδοσιακής μουσικής και είναι σταθερή συνεργάτρια και συγγραφέας στις εκδόσεις του Καλλιτεχνικού Συλλόγου Δημοτικής Μουσικής Δόμνα Σαμίου.

Έχει συμμετάσχει στην δημιουργία πολλών εθνογραφικών ντοκυμαντέρ και εργάστηκε ως ραδιοφωνικός παραγωγός στο Γ΄ Πρόγραμμα της ΕΡΤ . Συνεργάστηκε στη δημιουργία ψηφιακών βάσεων δεδομένων πολιτισμικού περιεχομένου (Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη Λίλιαν Βουδούρη, Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας, Καλλιτεχνικού Συλλόγου Δημοτικής Μουσικής Δόμνα Σαμίου, Αρχείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς Λήμνου).

Είναι μέλος της Γραμματείας του Κέντρου Ερευνών Μειονοτικών/Μεταναστευτικών Ομάδων (ΚΕΜΟ).

Η Μαρίνα Σάττι είναι τραγουδίστρια, συνθέτης και ηθοποιός.
Γεννήθηκε στις 26 Δεκεμβρίου στην Αθήνα από πατέρα Σουδανό και μητέρα Ελληνίδα. Μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης κι από μικρή ασχολήθηκε με το πιάνο έχοντας ως δασκάλα την Ρίκα Δεληγιαννάκη. Τον Σεπτέμβριο του 2004, εγκαταστάθηκε στην Αθήνα προκειμένου να σπουδάσει Αρχιτεκτονική στο Ε.Μ.Π., ενώ παράλληλα σπούδαζε κλασικό τραγούδι, θέατρο και χορό. To 2008 πήρε δίπλωμα κλασικού τραγουδιού με τον βαρύτονο Πάνο Δήμα (1ο βραβείο-άριστα παμψηφεί), πτυχίο κλασικού πιάνου κι ανώτερων θεωρητικών. Το 2009 συμμετείχε στην Ευρωπαϊκή Τζαζ Ορχήστρα (EBU) υπό την καθοδήγηση του Peter Herbolzheimer. Αργότερα, κέρδισε υποτροφία για το Berklee College of Music, από το οποίο αποφοίτησε το 2011 με εξειδίκευση στο Contemporary Writing and Production (σύγχρονη ενορχήστρωση και παραγωγή) και Film Scoring.
Ως τραγουδίστρια, έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως: Bobby McFerrin, Paco de Lucia, Wayne Shorter, Danilo Perez, Patrice Rushen, Peter Herbolzheimer, Simon Shaheen, Νίκος Κυπουργός, Νίκος Μαμαγκάκης, Μάριος Φραγκούλης, Αλέκα Κανελλίδου, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Χρήστος Θηβαίος, και πολλούς άλλους. Το 2007, τραγούδησε το τραγούδι Sugartown στην ομώνυμη ταινία του Κίμωνα Τσακίρη (Βραβείου κοινού στο Β' Φεστιβάλ Κοινού Κύπρου) ενώ δύο χρόνια μετά, το 2009, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην ευρωπαϊκή περιοδεία της European Jazz Orchestra (EBU). Επιπλέον, το 2010, τραγούδησε στο Kennedy Center (Washington DC) με το World Jazz Nonet.
Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, τη Λυρική σκηνή και το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου έχοντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε παραστάσεις όπως το Once, Ερωτόκριτος, Shrek The Musical, Ο Βιολιστής στη Στέγη κ.α. Έχει εμφανιστεί και στις τηλεοπτικές σειρές Γ4 του Alpha TV και Steps στον ANT1.
Έχει συμμετάσχει, επίσης, και σε διάφορες μεταγλωττίσεις ταινιών της Disney, της Mattel (Barbie). Οι πιο γνωστοί ρόλοι που έχει μεταγλωττίσει είναι αυτός της Άριελ, της μικρής γοργόνας, στην τρίτη ταινία της τριλογίας, στο τραγουδιστικό κομμάτι, καθώς επίσης και η Βαϊάνα, η πιο πρόσφατη πριγκίπισσα της Disney, στους διαλόγους και τα τραγούδια.

Το 2016 κυκλοφόρησε το πρώτο της single, μια διασκευή του μικρασιατικού τραγουδιού "Θα Σπάσω Κούπες".
Το 2016 δημιούργησε το γυναικείο πολυφωνικό σύνολο «Fonέs» το οποίο την πλαισιώνει στις ζωντανές εμφανίσεις της και την επόμενη χρονιά (2017) την χορωδία «Chórεs» που αποτελείται από 50 γυναίκες όλων των ηλικιών.
Το 2017 κυκλοφόρησε το δεύτερο single της «Μάντισσα», στο οποίο έχει κάνει την σύνθεση, την ενορχήστρωση και την παραγωγή η ίδια. Την ίδια χρονιά, μετά την παγκόσμια απήχηση της «Μάντισσας» υπέγραψε συμβόλαιο στην δισκογραφική εταιρεία Universal Music Berlin.
Το Νοέμβριο του 2017 συμμετείχε ως μια απ’ τις δέκα πιο ενδιαφέρουσες παρουσίες του Youtube για το 2017 στο φεστιβάλ «Stage» που διοργανώνεται από την Google στο Bozar Center of the Fine Arts στις Βρυξέλλες.
Τον Σεπτέμβριο του 2018 η Μαρίνα Σάττι πλαισιωμένη από τις Fonέs τραγούδησε στην τελετή απονομής βραβείων «Champions of the Earth» των Ηνωμένων Εθνών στη Νέα Υόρκη.
Την ίδια χρονιά ψηφίστηκε από τους αναγνώστες του περιοδικού Votre Beauté ως «Γυναίκα Μουσικός της Χρονιάς».
Σήμερα ζει στη Αθήνα και εργάζεται πάνω στην κυκλοφορία του πρώτου της δίσκου.

 

Η Ακτίνα Σταθάκη είναι θεατρολόγος και cultural manager. Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου και του Πανεπιστημίου του Τορόντο όπου έλαβε το διδακτορικό της με θέμα τις διασκευές του αρχαίου δράματος στη Νότιο Αφρική. Από το 2010 είναι ιδρύτρια και καλλιτεχνική διευθύντρια του οργανισμού Between the Seas (www.betweentheseas.org) με έδρα τη Νέα Υόρκη, με σκοπό την προώθηση της σύγχρονης Μεσογειακής καλλιτεχνικής δημιουργίας διεθνώς. Εχει επίσης συνεργαστεί ως curator και manager σε διεθνείς οργανισμούς όπως International Theatre Institute (Shanghai), Minsheng Art Museum (Shanghai), Shanghai Dramatic Arts Center, University of Stellenbosch (South Africa), Women's Project Theatre (New York), Joyce Theatre (New York) κ.α. Επιστημονικά της άρθρα έχουν παρουσιαστεί σε συνέδρια σε Αμερική και Ευρώπη.