ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ // ΣΕΜΙΝΑΡΙA

Η  Γεωργία Τσαγκαράκη είναι αριστούχος απόφοιτος της δραματικής σχολής του  Εθνικού θεάτρου , με  Post Graduate  στην υποκριτική στο Arts Educational London Schools όπου φοίτησε για έναν χρόνο με υποτροφία από το ίδρυμα Λίλιαν Βουδούρη. Από το 1996 συμμετέχει σε παραστάσεις του Εθνικού και του Ελεύθερου θεάτρου, έχοντας συνεργαστεί με αναγνωρισμένους σκηνοθέτες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει στο ενεργητικό της συμμετοχές σε τηλεοπτικές σειρές και κινηματογραφικές ταινίες. Γράφει θεατρικά έργα, κάνει διασκευές κειμένων και σκηνοθετεί στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Είναι δημιουργός και καλλιτεχνική διευθύντρια του χώρου τέχνης και θεραπείας  «ΤΟ ΚΤΗΜΑ», όπου οργανώνει εργαστήρια θεάτρου και αυτογνωσίας στην φύση. Είναι ιδρυτικό μέλος του THESYS Κέντρο Συστημικής θεραπείας και μέλος του  Διοικητικού Συμβουλίου. Είναι ιδρυτικό μέλος και σκηνοθέτης της Δημιουργικής ομάδας  Tracing Echoes.Τα τελευταία 10 χρόνια ασχολείται εντατικά  με την έννοια της τελετουργίας στην θεατρική εκπαίδευση, έχοντας δημιουργήσει μια μέθοδο που στηρίζεται πάνω στην σπειροειδή κίνηση των γεγονότων και των ερμηνευτών.  Το SPIRAL EFFECT  είναι μια δυναμική πρακτική που εφαρμόζεται με επιτυχία σε πολλές ξένες χώρες και διαφορετικές γλώσσες, γιατί επικεντρώνεται στην ουσία της επικοινωνίας και της σκηνικής ανάπτυξης. Με όχημα την αρχαία ελληνική τραγωδία και πιο συγκεκριμένα την έννοια του χορού ως  ensemble  στην σκηνική αναπαράσταση, έχει οργανώσει πολλά εργαστήρια στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Κύριο μέλημα και ενδιαφέρον της , η ανάδειξη της ατομικής φωνής και ικανότητας του εκάστοτε ερμηνευτή, μέσα από τον ασφαλή χώρο του συνόλου που τον στηρίζει. Μια διαδικασία προσωπικής ανάπτυξης με οδηγό το σώμα και τον Λόγο. Βρίσκεται επί πτυχίο στη Δραματοθεραπεία , στο Κέντρο Δια Βίου Εκπαίδευσης  Το ΕΡΜΑ. Έχει κάνει σεμινάρια Video-art   δημιουργικής γραφής, παίζει κρουστά και ασχολείται με την τέχνη της κίνησης.  Μιλάει Αγγλικά, Ιταλικά και Ισπανικά και είναι μητέρα μιας υπέροχης κόρης.

 

Έχει Διδάξει:

-Vassar College

-Pace University

- ΚΤΗΜΑ, Χώρος Τέχνης και εκπαίδευσης.

-Τετράγωνο , χώρος Τέχνης και έκφρασης.

-Ακτίνα, Ιδιωτική  Επαγγελματική σχολή χορού.

-Apprentice company της One Year Lease Company (OYL) .Καλοκαιρινό εκπαιδευτικό σχολείο για αμερικάνους φοιτητές  θεατρικών σπουδών στο Πάπιγκο της Ηπείρου . Η OYL  έχει έδρα στην Νέα Υόρκη. Η συνεργασία  βρίσκεται στον όγδοο χρόνο της.

- Αττικό σχολείο , Θερινό σχολείο Αρχαίου Δράματος.

-BAUMSTRASSE,  χώρος τέχνης και εκπαίδευσης.

-Carnegie Melon University (Pittsburgh)

-SITI company Anne Bogard (Νέα Υόρκη).

-MB2 Centro Para la Experimentacion de las Artes  (Χιλή).

-UNIACC, university for Arts , Sciences and Communication, (Σαντιάγο, Χιλή).

- Λυρική σκηνή (Χορωδία Μαρίνας Σάτι).

- DANZARIN ,Εργαστήρι Χορού και θεάτρου.

- ΓΕΝΑΘΛΟΝ ( Κέντρο Διεπιστημονικής Προσέγγισης Ανθρωπίνων και Φυσικών Συστημάτων).  THESIS ( Κέντρο Συστημικής Θεραπείας)

-ΣΥΝΥΠΑΡΞΗ (Δίκτυο Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Ψυχικής Υποστήριξης και Πολιτισμού),  στα πλαίσια των ομάδων προσωπικής  ανάπτυξης των μελών τους.

-Δραματική Σχολή Πέτρας, (Πετρούπολη).

 - Εργαστήρια σε διάφορα μέρη της Ελλάδας ( Πάτρα, Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Χανιά, Γιάννενα, Χαλκιδική).

 

Έχει  διασκευάσει και σκηνοθετήσει:

«The light of Apollo” με τους Tracing Echoes. Μια performance πάνω στο μύθο του Απόλλωνα. Για το ξενοδοχείο KALESMA( Μάιος 2023)

«ONEIRO», μια θεατρική performance πάνω στο μύθο της Δήμητρας και της Περσεφόνης. Χώρος Τέχνης Το ΚΤΗΜΑ (προγραμματισμένη πρεμιέρα Ιούνιος 2023)

«Χοτέλ Νέμεσις»,  Μια μαύρη αστυνομική κωμωδία της Γεωργίας Τσαγκαράκη.  Χώρος Τέχνης Το ΚΤΗΜΑ (προγραμματισμένη πρεμιέρα Σεπτέμβριος 2023)

«In Between-ένας Διθύραμβος», Bios. (Φεβρουάριος Μάρτιος 2022),Συμμετοχή το Buzau Interantional Arts Festival της Ρουμανίας τον Σεπτέμβρη του ’22 με Βραβεία καλύτερης παράστασης, καλύτερης σκηνοθεσίας και ειδικό βραβείο Γυναικείου ρόλου για Ελπινίκη Μαραπίδη στον ρόλο της Αγαύης.

«Mother Tongue» ένας γυναικείος μονόλογος της Γεωργίας Τσαγκαράκη  πάνω στην σεξουαλική κακοποίηση  Χώρος Τέχνης Το ΚΤΗΜΑ (Ιούλιος 2022)

«Ο κύκλος του Διονύσου», μια δική της διασκευή πάνω στις Βάκχες του Ευριπίδη και κείμενα του Τ.Σ Ελλιοτ και ραινερ Μαρια Ρίλκε. Χώρος τέχνης ΤΟ ΚΤΗΜΑ (Ιούλιος 2021)

«Το μαγικό Νησί» μια σύνθεση κειμένων των Μπόστ, Λένας Διβάνη, Βασίλη Αλεξάκη και Γεωργίας Τσαγκαράκη.  Χώρος Τέχνης ΤΟ ΚΤΗΜΑ ( Οκτώβρης 2021)

«LEMON»  μια διασκευή δική της πάνω στον μονόλογο του Alessandro Baricco “Novecento”. Θέατρο Ραντάρ (Οκτώβριος 2018), Μπάγκειον, (Οκτώβριος 2019-20)

«Las Bacantes Flamencas» Μια διασκευή δική της πάνω στις Βάκχες του Ευριπίδη με στοιχεία Φλαμένκο κουλτούρας. Thalia theatre , Queens New York. (Μάρτιος 2019)

«ALKESTIS» μια διασκευή δική της πάνω στην  Άλκηστη του Ευριπίδη MB2, Χιλή (Ιανουάριος 2019)

« Μαίρη  END Τζον» Της Γεωργίας Τσαγκαράκη και Αγγελίτας Τσούγκου. Μια σύγχρονη τραγωδία στηριγμένη στο μύθο της Κλυταιμνήστρας. BAUMSTRASSE, (Ιούνιος 2018)

«Τα Χρυσάνθεμα» Μια σύνθεση κειμένων της Γλυκερίας Μπασδέκη, του Άκη Δήμου και της Γεωργίας Τσαγκαράκη. Χώρος τέχνης  ΤΟ ΚΤΗΜΑ. (Ιούνιος 2018)

«Las Bacantes» Mια διασκευή δική της πάνω στις Βάκχες του Ευριπίδη. MB2 , Χιλή(Οκτώβριος 2017)

 «Βάκχες , μια αναπνοή» Μια  performance με διαδραστικά εργαλεία, σε συνεργασία με τον Interactive soundscape Designer Πάνο Τσαγκαράκη και τον συνθέτη Γιώργο Πετρά. Athens Art Digital Festival  2017.

  «Λήθη a compas» μια έρευνα πάνω στην Λήθη του Δημήτρη Δημητριάδη και την κινησιολογική και μουσική φόρμα του Φλαμένκο. Βυρσοδεψείο (Ιούνιος 2013)

 «Η Ανταλλαγή» του Paul Claudel, Θέατρο Μεταξουργείο,  (Άνοιξη 2008)

 

Έχει παίξει:

-Με το Εθνικό Θέατρο στις παραστάσεις:

 «Τρωάδες» του Ευριπίδη, 2015 (σκην. Σωτήρης Χατζάκης),«Ιππόλυτος» του Ευριπίδη,2014(σκην.Λυδία Κονιόρδου),  «Βάκχες» του Ευριπίδη ,2005 (σκην. Σωτήρης Χατζάκης), « Ίων» του Ευριπίδη, 2003 (σκην. Λυδία Κονιόρδου) «Ορέστεια» του Αισχύλου, 2001( σκην. Ιάννης Κόκκος), «Άλκηστης» του Ευριπίδη , 2000( σκην. Λυδία Κονιόρδου) «Μυθική ζώνη» του Σάμιουελ  Μπέκετ, 2000 (σκην. Νίκος Χατζηπαππάς) , «Οι μηχανές του δόλου και του τρόμου», 2000 (σκην.  Νίκος Περέλης) , «Παγίδες και Φονικά» ,1999 ( σκην. Νίκος Περέλης) , ,  «Τρισεύγενη» του Κωστή  Παλαμά, 1998 (σκην. Νίκος Περέλης) , «Ο καβαλάρης τ’ουρανού»,1997  (σκην.Σωτήρης Χατζάκης) «Ηλέκτρα»  του Σοφοκλή, 1996 (σκην. Λυδία Κονιόρδου)

-Με το Θέατρο Τέχνης στην παράσταση “Το παιχνίδι του τέλους (σκην.Κωσταντίνος Χατζής, χειμώνας 2015-16)  «Θέλω να σας πω» 2005 (σκην. Δημήτρης Ζορμπαλάς).

-Με το Θέατρο Πολιτεία στην παράσταση «Η νύχτα του τράγου» 2002,2003 (σκην. Σωτήρης Χατζάκης).

-Με το Μέγαρο Μουσικής στην παράσταση «Τ’άκουσες Αρετούσα μου?» ,2003 (σκην. Σοφία  Σπυράτου).

-Με  τον ΚΡΑΤΗΡΑ και την ομάδα «Δρόμος με δέντρα» στην παράσταση «Η τυφλή» του Ρ. Μ. Ρίλκε 2003 (σκην. Μάρθα Φριντζήλα).

-Με το The Getty Museum στο Λος Άντζελες, το PLAYHOUSE theatre στην Οξφόρδη και το  COCHRAN THEATRE στο Λονδίνο  στην παράσταση «The swallow song», 2003-4  (σκην. Λυδία Κονιόρδου).

-Με το Από Μηχανής Θέατρο στην παράσταση «Patterns» του Stephen Hutton 2005 (σκην.Hutton Stephen).

-Με το Θέατρο στην οδό Καλλιδρομίου στην παράσταση  «Το αίμα που μαράθηκε» Του ‘ Ακη Δήμου, 2007-8(Σκην.Γιώργος Σαχίνης).

-Με το Θέατρο Μεταξουργείο στην παράσταση «Η Ανταλλαγή» του Paul Claudel, 2008 (σκην. Γεωργία Τσαγκαράκη, Γαλήνη Λυμπεροπούλου)

-Με το 104 Κέντρο Τέχνης και Λόγου των εκδόσεων Καστανιώτη στις παραστάσεις « Αισθηματικές νουβέλες δρχ 35» , των Γεωργία Τσαγκαράκη, Αγγ.Τσούγκου , 2009-10 (σκην.Αγγελίτα Τσούγκου) και «Η Λένα Διβάνη διαβάζει  Sylvia Plath» (σκην. Αγγελίτα Τσούγγου).

-Με το Θέατρο Χώρα στην παράσταση  «Κάπου αλλού» του  Guy de maupassant ,2009 (σκην.Αγγελίτα Τσούγκου).

-Με το Baumstrasse στην παράσταση«Festen» 2015-16 (σκην.Μιχάλης Πανάδης)

και  DRAMA PERPETUA  20011(σκην.Γ.Φριντζήλας)

-Με το Κέντρο ελέγχου τηλεοράσεων στην  2η  εκδοχή   της DRAMA PERPETUA ,2012

-Με το Βρυσάκι για την 3η εκδοχή της DRAMA PERPETUA 2013(σκην.Γιώργος Φριντζήλας)

-Με το Βυρσοδεψείο στην παράσταση «ΛΗΘΗ  a compάs» 2012(σκην.Γεωργία Τσαγκαράκη)

 

 Έχει γράψει:

Μαζί με την Αγγελίτα Τσούγκου τις «Αισθηματικές Νουβέλες δρχ 100» . Ένα έργο εμπνευσμένο από τα θρυλικά Άρλεκιν και  ανέβηκε στο 104 των εκδόσεων Καστανιώτη (Σεζόν 2009-10)

Μαζί με την Αγγελίτα Τσούγκου το  «Μαίρη End Τζον», ένα έργο πάνω στην ενδοοικογενειακή βία με αφορμή τον μύθο της Κλυταιμνήστρας.

«Heaven», σενάριο μικρού μήκους με θέμα την σεξουαλική κακοποίηση ανηλίκων.

 «Η Κόρα Κόρν και οι περιπέτειες της ζωής», μια παιδική σειρά παραμυθιών που πραγματεύεται το θέμα του διαβήτη τύπου 1.

“Mother Tongue/Ξαπλωμένομωρό”, θεατρικός μονόλογος για μια γυναίκα ηθοποιό και ένα μουσοκό.

 

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ- ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

2021: Σώσε Με. Αστυνομικό θρίλερ για το ΑΝΤ1. Σκηνοθεσία: Πιέρρος Ανδρακάκος

2019:  Αν ήμουν πλούσιος ,Καθημερινή κωμωδία για τον ΑΝΤ1. σκην. Στρ. Μαρκίδης.

2017 : Her Job,του  Nikos Labot

2014: Highway to Hellas  των Arnd Schimkat, Moses Wolff και  Aron Lehmann  , 2014.

2010:  ΧΑΡΙΣΜΑ σκην.  Χριστ.Ιωακειμίδη

2009:συμμετοχή στη σειρά «Εργαζόμενη γυναίκα» σκην. Κατερίνα Φιλιώτη.

2008:συμμετοχή σε επεισόδιο απο τους Αληθινοί Έρωτες, σκην.Στρατούλα Θεωδοράτου, Μπάμπης Σπανός . Alpha.

2008: Without  σκην.Αλέξανδρου Αβρανά.

20 08: «Ο άγγελος μου ο διάβολος μου» ρομαντική κομεντί,για τον ALPHA.σκην. Ανιές Σκλάβου.

2007: Σφηνάκια  ,κωμική σειρά, για τον Alpha σκην. Νάσκαρης Θανάσης

2007: «Άμυνα Ζώνης » του Πέτρου Μάρκαρη για την ΝΕΤ, σκην.  Τσίτος Φίλλιπος

2006:Σκερτσάκια,κωμική σειρά για τον ΑΝΤ1.Σκην. Νάσκαρης Θανάσης

2006:«Στην απέναντι όχθη» σκην. Στασινός Στράτος. Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης

2005:«Υποβρύχιος έρωτας» σκην. Σολδάτος Γιάννης.

2005: «Exit» Μικρού μήκους, σκην. Τοτσικας Θανάσης

2000: Μικρές συμμετοχές στα σήριαλ: «Μια νύχτα σαν κι αυτή», «Ταξίμι»

1998: «Ήταν ένα μικρό τραινάκι» Μικρού μήκους, σκην. Δάντη Σοφία.

1997: «Έλσα» σκην. Αλκουλή Πόπη.

1996: «Μη μου Άπτου» σκην. Γιατζουτζάκης Δημήτρης.

Η Αθανασία Κανελλοπούλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1979. 'Εχει σπουδάσει με υποτροφία χορό στο Λονδίνο (Rambert School) και στη Ν. Υόρκη ( Martha Graham School) και Ισπανική Γλώσσα και Πολιτισμό. Για 17 συνεχή έτη έζησε και συνεργάστηκε με πολλές ομάδες στο εξωτερικό, όπως το Χοροθέατρο Wuppertal Pina Bausch ( guest dancer), Les Ballets C de la B, Jasmin Vardimon Company, Cocoondance, Alexandra Waierstal κ.α. Από το 2008 έχει ξεκινήσει τη δική της χορογραφική έρευνα και τα έργα της έχουν παρουσιαστεί σε πολλά φεστιβάλ στην Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Β. Αφρική. Η χορογραφική της μέχρι τώρα έρευνα έχει επηρεαστεί από την εξέλιξη των ιδεών γύρω από τη γυναικεία ταυτότητα και φύση και γενικότερα τη γυναικεία υποκειμενικότητα τις περασμένες δεκαετίες. Έχει προσκληθεί ως χορογράφος από την ομάδα Σύγχρονου Χορού της Μάλτας, (ZfinMalta Dance Ensemble), την Πειραματική Ακαδημία του Σάλζμπουργκ (SEAD), την ομάδα της Jasmin Vardimon (JV2), το Κέντρο Σύγχρονου Χορού στο Κάιρο, την Ακαδημία Τεχνών της Ισλανδίας, την ομάδα Σύγχρονου Χορού της Παλαιστίνης κ.α. Παραδίδει σεμινάρια τεχνικής και χορογραφίας σε Ακαδημίες Χορού ανά τον κόσμο (Πειραματική Ακαδημία Salzburg –SEAD, Seoul Arts Centre, Cairo Contemporary Dance Centre, Κρατική Σχολή Ορχηστρικής Τέχνης ( ΚΣΟΤ), Επαγγελματική Σχολή Χορού Ραλλού Μάνου, Dance Studies University of Malta, Iceland Academy of Arts, Garage 29 Brussels, Dance Cultural Centre Athens, Mimar Sinan Fine Arts University, Istanbul). Σήμερα, εργάζεται ως ανεξάρτητη χορογράφος και performer, και παραδίδει σεμινάρια σύγχρονου χορού και χορογραφίας ανά τον κόσμο.

www.athanasiakanellopoulou.blogspot.gr

Γεννήθηκε το 1954 στην Αθήνα, με καταγωγή από τη Σέριφο και τη Σμύρνη.

Σπούδασε Νομικά στη δραματική σχολή του Πέλου Κατσέλη από την οποία και αποφοίτησε το 1975.

Έχει συνεργαστεί με διάφορους θιάσους και σκηνοθέτες, μεταξύ των οποίων, o Αντώνης Αντύπας («Απλό Θέατρο») και ο Σπύρος Ευαγγελάτος («Αμφι-Θέατρο»).

Αποτέλεσε ιδρυτικό μέλος της εταιρίας θεάτρου «Η Σκηνή» και του θεάτρου «Εμπρός» ( θεατρικός οργανισμός «Μορφές» ) στου Ψυρρή, (το οποίο με τη λειτουργία του συνέβαλε στην αναμόρφωση της γύρω περιοχής). Και οι δύο αυτές ομάδες υπήρξαν από τους σημαντικότερους θεατρικούς πυρήνες της εποχής τους. Διαλύθηκαν τη δεκαετία του '80 και το 2000 αντίστοιχα.

Παράλληλα, σκηνοθετεί στο θέατρο από το 1998 (Ο Δον Ζουάν έρχεται από τον πόλεμο, Θέατρο «Εμπρός») και διδάσκει χρόνια σε σχολές, μεταξύ των οποίων η Δραματική σχολή του «Εμπρός» (του οποίου υπήρξε ιδρυτικό μέλος), του «Εθνικού Θεάτρου» του «Ωδείο Αθηνών» και του «Πανεπιστήμιο Πατρών».

Στον κινηματογράφο, σημαντικές εμφανίσεις του υπήρξαν, μεταξύ άλλων, «Τα Πέτρινα Χρόνια» (1985) του Παντελή Βούλγαρη και ο «Θεόφιλος» (1987) του Λάκη Παπαστάθη -για το οποίο τιμήθηκε με το βραβείο Α' ανδρικού ρόλου στο «Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης»-.

Στο θέατρο, για τη διετία 2002-2004 («Ο ξεριζωμός», «Τρία βήματα πριν»), τιμήθηκε με το Α΄ έπαθλο Αιμίλιος Βεάκης.

Για την ερμηνεία του ως Χιού Ο'Ντόνελ στο έργο «Ο ξεριζωμός» (2003) με το Β΄ βραβείο ανδρικού ρόλου, για τον Πάστορα Μάντερς στους «Βρικόλακες με το Α΄ βραβείο ανδρικού ρόλου, και για τον «Επιστάτη» (2010-11) με το Α΄ βραβείο ανδρικού ρόλου, του περιοδικού «Αθηνόραμα».

Σημαντικότερες εμφανίσεις του στην τηλεόραση υπήρξαν το «Μινόρε της αυγής» (1983-4) του Φώτη Μεσθεναίου και το «10» της Πηγής Δημητρακοπούλου, για το οποίο τιμήθηκε με το βραβείο Α' ανδρικού ρόλου, «Πρόσωπα 2008».

Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Νέα Σμύρνη και τα τελευταία χρόνια ζει στο Παγκράτι.

ΑΝΤΗΣ ΣΚΟΡΔΗΣ
https://andysskordis.com/

Ο Άντης Σκορδής (Κύπρος, 1983) είναι συνθέτης σύγχρονης μουσικής, με εργογραφία που συμπεριλαμβάνει όπερες, συμφωνικά έργα, μουσική δωματίου, κομμάτια Γκάμελαν,  μουσική για θέατρο, χορό και ταινίες μικρού μήκους. Έχει επίσης δημιουργήσει και διευθύνει κομμάτια μουσικού θεάτρου τα οποία παρουσιάστηκαν σε ορυχεία, ναούς, εγκαταλελειμμένα κτίρια, δάση, κτλ. Σπούδασε σύνθεση στο Berklee College of Music και στο Κονσερβατόριο του Άμστερνταμ, με επιπλέον σπουδές στην Καρνατική μουσική  και στην Μπαλινέζικη Γκάμελαν στο ISI Denpasar στο Μπαλί. Η μουσική του έχει εκτελεστεί παγκοσμίως σε συναυλίες και φεστιβάλ σύγχρονης μουσικής και έχει λάβει διακρίσεις όπως το Buma Toonzetters Prize (ένα από τα πιο σημαντικά βραβεία σύνθεσης στην Ολλανδία), καθώς και βραβεία από το ISCM, Fedora platform, Third Coast Percussion group, Συμφωνική Ορχήστρα Κύπρου, κ.α. Πρόσφατα βραβεύτηκε με το Berlin Opera Prize 2022 και το Black Pencil Prize 2020. Πέραν της σύνθεσης είναι ιδρυτής του σχήματος σύγχρονης μουσικής “ΠΑΤΣΙΑΟΥΡΑ”, παίζει κιθάρα με τους Monsieur Doumani και ασχολείται με τον ελεύθερο αυτοσχεδιασμό.

Κώστας Βασαρδάνης

Ο Κώστας γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε υποκριτική στη Δραματική Σχολή του Θεάτρου «Εμπρός». Στο θέατρο έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες: Πάνο Παπαδόπουλο στο «Μια Ζωή Θέατρο» του Ντέιβιντ Μάμετ, Θοδωρή Αμπαζή στις «Σοφολογιότατες» του Μολιέρου, Αντώνη Αντύπα στον «Ξεριζωμό» του Μπράιαμ Φρίελ, στις «Επτά Λογικές Απαντήσεις» του Λεωνίδα Προυσαλίδη και στο «Ταξίδι μιας μεγάλης μέρας μέσα στη νύχτα» του Ευγένιου Ο’ Νηλ, Ρούλα Πατεράκη στην παράσταση «Οιδίπους Τύραννος» - «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή, Άννα Κοκκίνου στις «Ιστορίες του Δημήτρη Χατζή»), Έφη Θεοδώρου στο «Μάρα/Σαντ» του Πέτερ Βάις, Άντζελα Μπρούσκου στον «Τίτο Ανδρόνικο» του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, Βίκυ Γεωργιάδου στον «Πουπουλένιο» του Μάρτιν Μακ Ντόνα και στα «Μικροπράγματα» του Έντα Γουόλς, Θανάση Σαράντο στο «Ο Σκύλος, η νύχτα και το μαχαίρι» του Μάριους Φον Μάγιενμπουργκ και άλλους. Έχει τιμηθεί με το Βραβείο «Δημήτρης Χορν» το 2004. Ο ταλαντούχος ηθοποιός με τις ενδιαφέρουσες ερμηνείες επιδιώκει συνεργασίες μέσα από ισότιμες σχέσεις και με πολύμηνες πρόβες και πιστεύει πως κάθε ρόλος, μεγάλος ή μικρός είναι μία πρόκληση που απαιτεί δουλειά αλλά και νοιάξιμο.

 

ΑΝΤΡΕΑΣ ΣΕΓΔΙΤΣΑΣ

Διδάχτηκε τους παραδοσιακούς χορούς στη Δόρα Στράτου με δασκάλους τον Ρούλη, τον Δημήτρη, τον Σάββα.. Διδάσκει από το 2000, κυρίως στους πολυχώρους “ΚΡΑΤΗΡΑΣ” και “Baumstrasse”. Σεμιναριακά στο “ΣΧΕΔΙΟ ΝΗΣΟΛΟΓΙΟ” στα νησιά των Κυκλάδων, στο μουσικό χωριό Άγιος Λαυρέντιος κ.ά. Συνεργάστηκε διδάσκοντας παραδοσιακή κινησιολογία με θεατρικές και χορευτικές ομάδες (π.χ “Sine qua non”, Βάκχες – Σωτήρης Χατζάκης, Ανακατωσάρια Γρεβενών – Τζένη Αργυρίου, Βάκχες – Μάρθα Φριντζήλα, Κωνσταντίνα Ευθυμιάδου. Τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο Baumstrasse και στην "Ακτίνα". Του αρέσει να μαθαίνει χορούς σε ανθρώπους που δεν θα πήγαιναν ποτέ σε «σχολή χορού».

Γεννήθηκε στο Διδυμότειχο το 1965. Σπούδασε Φιλολογία στα Ιωάννινα και θέατρο στη Δραματική Σχολή του Εθνικού.

Έχει συνεργαστεί με το Εθνικό Θέατρο, το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος, το Φεστιβάλ Αθηνών, τη Νεα Σκηνή του Λευτέρη Βογιατζή, το Θέατρο του Νότου, το Θέατρο Τέχνης, το Θέατρο του Νέου Κόσμου, το Θέατρο Πόρτα, τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, το Θέατρο Εμπρός, το Θεατρικό Οργανισμό Στιγμή και το θίασο Δρόμος με Δέντρα.

Ιδρυτικό μέλος του θιάσου Κανιγκούντα.

Από το 2007 διδάσκει στο Εθνικό Θέατρο και σε άλλες σχολές.

Στο κινηματογράφο έχει συμμετάσχει σε πολλές μικρού μήκους ταινίες, καθώς και στις μεγάλου μήκους "Έναστρος θόλος", "Ο κύριος με τα γκρι", "Μπραζιλέρο", "Η ψυχή στο στόμα", "Πριν τη νύχτα", "Κι αν φύγω θα ξανάρθω", "Εφήμερη πόλη".

Έχει τιμηθεί με το βραβείο Μαρίκα Κοτοπούλη το 2008

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη. Το 1975 αποφοίτησε από την Γερμανική Σχολή Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια, μέχρι το 1990, έζησε στη Χαϊδελβέργη της Γερμανίας, όπου και σπούδασε Πολιτικές Επιστήμες και Ιστορία. Το 1985 άρχισε να εργάζεται σαν ηθοποιός, για έξι χρόνια στην Γερμανία και από το 1991 στην Ελλάδα. Συμμετείχε σε παραστάσεις θεάτρων όπως τα Staettische Buehne Heidelberg , Theaterhaus Jena , Stadttheater Magdeburg , Theater an der Winkelwiese Zuerich , Theater Mahagoni Hildesheim , La Mama Theater of New York , Εθνικό Θέατρο, Κ.Θ.Β.Ε., Θέατρο του Νότου, Διπλούς Έρως. Συνεργάστηκε με πολλούς σκηνοθέτες (Χουβαρδά, Μαρμαρινό, Βογιατζή, Πατεράκη, Παπαβασιλείου, Ντουφεξή, Hirche , Goebels, Henkel , von Henning) σε έργα σύγχρονα και κλασσικά. Έχει λάβει μέρος σε 11 κινηματογραφικές ταινίες, ενώ κατά καιρούς εργάζεται και στην τηλεόραση. Έχει εκφωνήσει λογοτεχνικά κείμενα επί ένα εξάμηνο στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ (2003-4).

Η Μάνια Μαράτου είναι από τους πρωτεργάτες της αναβίωσης της τέχνης της προφορικής αφήγησης στην Ελλάδα. Είναι μουσικός και αφηγήτρια. Από το 1996 αφηγείται ιστορίες, μύθους, παραμύθια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, και έχει συμμετάσχει σε εγχώρια και διεθνή φεστιβάλ. Στις αφηγήσεις της συνοδεύει τον εαυτό της με κρουστά μουσικά όργανα. Ακόμη, διδάσκει την τέχνη της αφήγησης σε εργαστήρια και σεμινάρια. Δίδασκε το μάθημα “Τέχνη και Αφήγηση” στο Διδασκαλείο των νηπιαγωγών του ΤΕΑΠΗ του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου των Αθηνών. Συνεργάστηκε με το Κέντρο Διάδοσης Μύθων και Παραμυθιών από την ίδρυσή του και δίδαξε τεχνική της αφήγησης στη Σχολή Αφηγηματικής Τέχνης του Κέντρου. Δημιουργεί και εκπονεί εκπαιδευτικά προγράμματα για παιδιά, συνδυάζοντας αφήγηση και χειροτεχνία σε σχολεία, και σε συνεργασία με το Ιστορικό Λαογραφικό Μουσείο Βαρνάβα.

Από το 2004 έχει εμβαθύνει στη μυθολογική αφήγηση, ερευνά τον επικό λόγο και τις σύγχρονες εφαρμογές του , και επεξεργάζεται τα έπη του Ομήρου.

Από το 2007 μέχρι το 2013 έστηνε τη “Χάιμα” μία τέντα από το Μαρόκο, χωρητικότητας 100 ανθρώπων, σε φεστιβάλ σε όλη την Ελλάδα, και έλεγε εκεί τις ιστορίες της μαζί με τους συνεργάτες της.

Ακόμη, διοργανώνει διαφόρων ειδών πολυσυμμετοχικά αφηγηματικά γεγονότα, κατά προτίμηση σε δημόσιους, ανοιχτούς χώρους της πόλης. Έχει απαγγείλει, ήδη από το 2006 ολόκληρες ραψωδίες από την Οδύσσεια στο Θησείο, διοργάνωσε το 2010 τον “Παραμυθώνιο, όπου με ένα διαδικτυακό κάλεσμα μαζεύτηκαν περίπου εκατό άνθρωποι στο πλακόστρωτο μπροστά στον Λουμπαρδιάρη στου Φιλοπάππου και αφηγήθηκαν ιστορίες για πάνω από τρεις ώρες, διοργάνωσε μαραθώνιες αναγνώσεις της Ιλιάδας και της Οδύσσειας στο δρόμο με τη συμμετοχή ακόμα και περαστικών και το καλοκαίρι του 2014 διάβασε τρεις φορές ολόκληρη την Ιλιάδα, 12 μέρες συνεχόμενες κάθε φορά, 2 ραψωδίες την ημέρα, στην Πνύκα, στα Εξάρχεια και στον Κεραμεικό.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
https://www.facebook.com/maratoum
http://manyamaratou.wordpress.com

http://www.athosdanellis.com

Άθως Δανέλλης

Ο Άθως Δανέλλης γνώρισε και αγάπησε τον Καραγκιόζη σε πολύ μικρή ηλικία, μαθητεύοντας σε παλιούς δασκάλους της Τέχνης.

Σπούδασε δημοσιογραφία στην Αγγλία. Συνεργάζεται με την Ε.Ρ.Α., την ελεύθερη ραδιοφωνία και τον περιοδικό τύπο παρουσιάζοντας σειρές εκπομπών με θέμα το ελληνικό και παγκόσμιο Θέατρο Σκιών.

Με τον ‘‘Αθηναϊκό Θίασο Σκιών’’ του, έχει λάβει μέρος σε πολλά φεστιβάλ στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Αμερική, Αγγλία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία κ.α.).

Από το 1989 διατηρεί μόνιμες σκηνές όπου παρουσιάζει σπάνια έργα από το ρεπερτόριο του Ελληνικού Θεάτρου Σκιών καθώς και δικές του πρωτότυπες δημιουργίες, κρατώντας ζωντανή αυτή την τόσο σημαντική λαϊκή θεατρική παράδοση.

Διδάσκει την τέχνη του Θεάτρου Σκιών (ιστορία και θεωρία, ύφος και μίμηση, ρόλος της μουσικής στην παράσταση, κατασκευή και ζωγραφική φιγούρας, σκηνικού και ρεκλάμας) σε σεμινάρια ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με τον συνάδελφό του Γιάννη Παπαδόπουλο ίδρυσαν το “Θέατρο Σκιών Κρήτης”.